REFERENTIES:

Margeeth Timmerman; Bovenschools VVE-coördinator Agora.
De theorie die wordt aangeboden kan meteen in praktijk worden gebracht. Daardoor wordt het meteen helder en concreet.  Lees meer.

Dr. Annerieke Boland; Lector Jonge kind, Hogeschool iPabo, Amsterdam.
De Droomvogel is een goed doordacht programma dat professionals houvast biedt om spel te stimuleren bij jonge kinderen in het onderwijs. Dat is een belangrijk doel, omdat kinderen tot een jaar of zeven voornamelijk leren door concrete ervaringen op te doen.  Lees meer.

Michel Müller; Voormalig beleidsadviseur Gemeente Zaanstad 
De theorie die wordt aangeboden kan meteen in de praktijk worden gebracht. Daardoor wordt het meteen helder en concreet.  Aanbevelingsbrief klik hier 

Karlijn D’Haen; Logopediste
Communicatieve vaardigheden oefenen wij ook in spelvorm, maar het uitlokken van de vaardigheid stond daarbij centraal. Ik merk nu dat ik het spel meer centraal laat staan.  Lees meer.

Cursist (anoniem)
De taalontwikkeling van kinderen kun je op verschillende manieren activeren, door bijvoorbeeld gesprekken, voorlezen, etc. Maar wat mij door de training van De Droomvogel nog duidelijker is geworden is dat de taalontwikkeling van kinderen bijzonder gestimuleerd wordt door het spel.  
Lees meer.